poniedziałek, 2 czerwca 2008

{23}"Uzależnienia"



txt&gfx:Marz

Cóż, trochę się zapędziłem z rozmazywaniem i stąd ta biel na obrzeżach jednej z postaci.

A właśnie, kim jest"jedna postać"? A druga? Cóż... Autorzy ;] reVin to ten "białas", a ja jestem Orkiem. A poczekajcie aż ujrzycie mnie od przodu :3

Szczerze powiedziawszy sytuacja opisana w komiksie nie odbiega dalece od rzeczywistości ;]

Marz

Ps.
W końcu skończyłem mojego Fanarta dla SpellCastera! Najprawdopodobniej zobaczycie go w piątek na stronie: www.sunless.yoyo.pl

PPs.
Do kogo ja gadam? i tak nikt tu nie zagląda...

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mówienie do siebie to pierwsze objawy choroby psychicznej ^^
Biel na obrzeżach mi nie przeszkadza. Przeszkadzają mi za to w dalszym ciągu KONTURY, które są - tak, znalazłam wreszcie odpowiednie słowo, żebyś się nie czepiał 'galarety' - CHROPOWATE.
I czemu Mort jest taki...żółty? oO
Jeśli chodzi o Wasze wyobrażenie o sobie, to nie bardzo się zgadzam. Chociaż Marz jako ork...hmm. Coś w tym jest.

Ostatni odcinek, w którym były Wasze alter ego, chyba wierniej oddawał rzeczywistość xD

Pozdrawiam,
Wiecznie Czepiająca Się Katish
xD

Unknown pisze...

PPs.
Do kogo ja gadam? i tak nikt tu nie zagląda...

co za pesymista:P
zjebany odcinek
mi sie po przejzeniu ostanihc trzec miesiecy podoba "gówno" i "asertywnosc"
im dłuższy tym lepszy
to z frytkami nie zorzumiałęm prawie.do dupy.pozdro.

Kot pisze...

Nie tak źle. Początki zawsze są trudne. Pomysły powoli się szlifują, kreska też. Musicie jeszcze popracować, ale chyba czeka was przyszłość w net-komiksie.
Klikłem topy i lądujecie w moim google-readerze.
See you!

ggucioslawww pisze...

..wiesz niktórzy ludzie nic z tego nie rozumieją np tacy jak ja:) ale i tak jest fajnie:) pozdro...

Anonimowy pisze...

momomonste kill zajebiste dalej panowie oby tak dalej





zuo jak chuj